eFace
Tilaa veloituksetta:

Työntekijäkokemuksen kehittämisen checklista

Checklista sisältää

  • 30 konkreettista asiaa, joita kannattaa tarkastella työntekijäkokemuksessa
  • 20 konkreettista ideaa työntekijäkokemuksen kehittämiseen
  • malli, jonka avulla voit ottaa ensimmäiset askeleet työntekijäkokemuksen systemaattiseen kehittämiseen

Työntekijäkokemusta voidaan tarkastella useasta eri näkökulmasta. Tarkastelu voidaan jakaa esimerkiksi fyysiseen työympäristöön, organisaatiokulttuuriin ja työtehtäviin. Tämä checklista käsittelee näiden raamien sisällä eri tyyppisiä työntekijäkokemukseen liittyviä aiheita, joita kannattaa pohtia tarkemmin, kun työntekijäkokemuksen kehittäminen tulee teillä ajankohtaiseksi.

Työntekijäkokemuksen kehittämisessä olennaista on kuitenkin ymmärtää, että työntekijäkokemus ei lähde yksittäisistä asioista vaan on kokonaisuus, joka tulee huomioida systemaattisessa kehitystyössä.

”Työntekijäkokemuksen kehittäminen on suunnitelmallinen prosessi, joka motivoi, osallistaa ja sitouttaa organisaation erilaisissa rooleissa olevia työntekijöitä.”

Tutustu tarkemmin työntekijäkokemuksen kehittämisen prosessiin. 

eFace ja YH Training ovat yhdistäneet ammattitaitonsa ja intohimonsa auttaakseen asiakkaitaan onnellisempien työyhteisöjen rakentamiseksi. Tutustu uuteen measurEX data-driven happiness -palveluun.

Koska tavoitteenamme on hymy!